tisdag 2 juni 2015

I min sminkväska...

Godmorgon på er denna tisdag.

Hoppas ni mår bra.
Alltså denna blåst, igår lät det som taket skulle blåsa av här hemma, på riktigt.
Idag är det bättre men igår, trädtopparna nästan snuddade vid hustaken och vår tujahäck stod alldeles sne i vinden :-P

Nu får det räcka, nu vill vi ha lite sol och värme, ellerhur?! 

Tänkte visa er vad jag har i min sminkväska förresten, det spelar ingen roll om det är vardag eller fest, jag ser alltid likadan ut och använder alltid samma färger och produkter. 

Rouge, jag köper HM:s egna märke, tycker den är jättebra :)
Jag fyller också i ögonbrynen (svagt, har ganska mörka ögonbryn av naturen) 
med en ögonbrynspenna från HM.

Concealer från Clarins.

Maskara från Lancome.

Ögonskugga från Dior.

Och tillsist läppglans från Clarins.


Jag använder aldrig foundation eller liknande, tycker inte att jag behöver det, concealer däremot kan jag inte leva utan :)

Hej och hå, nu kickar vi igång denna tisdag, tanken är att jag ska städa altanen, gårdagens blåst förde med sig allt möjligt smått o gott så jag behöver ta fram dammsugaren och städa ordentligt där ute.

Må så gott nu.
På återseende.

Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar