torsdag 11 juni 2015

Pilatesboll...

Godmorgon! 

Vet ni vad jag köpt? 
En pilatesboll.
Jag tänkte att det kunde vara en bra ide att träna hemma nu när sommaren står för dörren.
Vid fina dagar kan man ju to.m träna ute i trädgården :)

Kände också när jag skulle köpa pilatesbollen att det nog blir jobbigt (läs snudd på omöjligt) att dra iväg till gymmet denna sommar, menar, det kan ju bli svårt med den lilla samt att Emil och Albin är lediga hela sommarlovet, från 11 juni till 20 augusti.
3 barn på gymmet, tror inte jag skulle få så mycket gjort ;)




Här ska tränas :)

Snart stundar skolavslutning för barnen.
Vi här hemma måste klä på oss, jag måste stryka barnens skjortor och kamma håret innan vi kan bege oss iväg, bäst jag sätter fart :)
Ha en bra dag nu allesammans! 

Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar