onsdag 10 juni 2015

Premiärdopp...

Godmorgon! 

Äntligen är sommaren här, eller? 
Hoppas verkligen det, jag är verkligen så trött på regn och blåst.

Igår var vi hemma hela dagen, vädret var det bästa på länge och Albin ville förstås bada. 
Det är bara ca 17 grader i poolen (om ens det) eftersom vi inte dragit igång värmen än men det hindrade inte Albin.
Han bytte om, kände på vattnet och tvekade inte en sekund innan han hoppade i.
(Jag doppade ena tån och höll på att frysa ihjäl av bara det.)



Älskade unge ❤️

Imorgon slutar barnen skolan så jag tänkte bege mig till affären idag för att köpa lite grädde och andra ingredienser till en sommaravslutnings tårta.

Varje år går vi upp till skolgården och tackar av alla lärare för läsåret och lyssnar på när alla barnen sjunger fina sommarlovs-låtar,
Efter det går vi alltid hem och firar in sommarlovet med tårta och saft, så gör vi varje år, det är härligt med traditioner tycker jag :)

Håll tummarna på att vi får lika fint väder idag som vi hade igår och håll även tummarna att det håller i sig till imorgon :)

Må så gott! 
Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar