fredag 26 juni 2015

Projekt pool...

Hej på er, idag är det ju fredag.
Skönt.
Förvisso är jag ju hemma hela dagarna men fredag innebär ju helg och då är vi lediga alla tillsammans.

Idag har jag och barnen varit ute på shoppingrunda. 
Vi köpte bl.a ett litet bord till lounge gruppen (från Ikea) och en rund utelampa från Clas Ohlsson.
(Det bordet jag tänkte först fick gå bort, detta känns mer stabilt och jag tycker nog att det passar bättre därute än de andra bordet som jag först tänkte.)

Nu är projekt "fixa ute vid poolen" igång och vi har bockat av en hel del på "att köpa" listan, kul :)

(Stolarna jag vill ha är gjorda i ett stycke och fick inte plats i bilen, de får vi låna släp till o åka och köpa nu o helgen.)
Detta kommer bli jättebra :)


Lampan :)

Annars har jag inget nytt att komma med, bebis låter oss vänta, 10 dagar över tiden idag, sååååå segt..

Nu blir det iallafall kvällsmat hos oss, grillat :)
Vi får höras imorgon igen, då ska ni få se bordet jag köpte också. (Det ligger i en kartong just nu och väntar på att få bli ihopmonterat.)

Ha en trevlig fredagskväll! 
Kram 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar