måndag 1 juni 2015

Första juni...

Första juni idag, helt otroligt :)

Hej på er! 
Så var juni här, den första officiella sommarmånaden :)


Bilderna är tagna förra sommaren :)

I juni händer det grejer minsann, idag fyller min pappa år.
Den 11 juni slutar barnen skolan, Emil slutar sexan och Albin slutar ettan.
Vart tog mina små barn vägen? 
Vi får ju heller inte glömma att midsommarafton står för dörren snart också, underbart! 
Älskar midsommarafton.

Vi har under de senaste åren firat med två vänner, vi äter gott, picknickar vid midsommarstången och åker hem och fortsätter äta gott och umgås hela kvällen lång.
Midsommarafton är ju den 19 juni iår, nästan precis när vårat tredje lilla barn är beräknad att komma. 
(Har BF 16 juni.)

Vi får helt enkelt se hur det blir iår, om den lilla behagat komma eller ej. 
Har vårt lilla mirakel ej tittat ut gör det dock inte så mycket eftersom min kära vän också är gravid. 
Hon är beräknad den sista juli så vi får väl (i värsta fall, om jag går över tiden menar jag) vara höggravida ihop denna midsommarafton om jag inte ligger på förlossningen just denna dag, man vet ju aldrig :)

Nu måste jag dock hur som helst börja planera för denna dag och kommande vecka. Albin går inte på fritids längre så from idag går han hem direkt efter skolan.
Idag slutar han 12.30 så jag måste sätta lite fart om jag ska få något gjort innan han kommer hem :)

Må så gott hörrni.
På återseende.
Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar