onsdag 17 juni 2015

Sjuk...



Hej på er! 
Idag hänger jag i vardagsrummet tittandes på tv.
Jag känner mig riktigt sjuk idag, huvudvärk och ett lätt illamående ligger över mig. 
Fy! 
Inte läge att bli sjuk nu.

Jag tröstäter chokladbollar i hopp om att lite socker kanske kan göra det hela bättre :)


Hoppas ni andra mår bra och har en fin dag.
Vi får höras imorgon igen, förhoppningsvis är jag piggare då.

Recept från Leila.se

Du behöver
100g mjukt smör 
1.5dl strösocker 
3 dl havregryn 
1 tsk vaniljsocker 
3 msk kakao (av god kvalitet)
2 msk expressokaffe (funkar med vanligt kaffe också.)

Gör såhär

•Blanda smör, socker och havregryn i en bunke.
•Blanda i vaniljsocker och kakao, tillsätt kaffet det sista du gör och rör om.
•Forma lite av smeten i taget till runda fina chokladbollar och rulla dem i kokos! 

                Gott gott gott!  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar