torsdag 15 oktober 2015

Dopklänningen...


Titta, hur fin är inte denna?
Från danska Oliprik.


Och denna tänkte jag hon kunde ha på sig på dopfikat.
(Klänningen är från KappAhl och sidenbandet har jag knutit dit själv och det för att hon ska "matcha" dekorationerna på dopfikat förstår ni ;)

Hej på er!
Om ungefär en månad är det dags för den lilla prinsessan att döpas, dopklänningen är köpt, pyntet är fixat och jag känner mig så nöjd med allt.
Detta kommer bli jättebra :)

Pojkarna är döpta i en blå klänning som J:s mormor virkat till Johan när han döptes, den är verkligen jättefin men jag kände att den inte riktigt passade på en liten flicka.
Tänker mig att den här nya ska gå i arv precis som den blåa gjort, menar, varesig våra barn får små prinsar eller prinsessor så har de i vilket fall en fin dopklänning-när den dagen kommer vill säga :)

Nåja, nu är det bara en klänning till mig som ska köpas.
Allt, precis allt har jag ordnat med nu, tillochmed fikat :)
Emil, Albin och Johans outfit har jag också redan tänkt ut, såklart :)

Nu vaknade Maja från sin förmiddagstupplur, jag ska ta upp henne och pussa på hennes goa små kinder, får liksom aldrig nog :)

Ha en bra dag.
Kram
S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar