tisdag 13 oktober 2015

En liten ballerina med nya rosetter...



Lite nytt till prinsessan :)

Ballerinaklänning och rosetter från Nameit.

Idag står babymassage på schemat, istället för imorgon onsdag blir det massage idag istället.
Jag tycker att det är jättemysigt och jag tror Maja gillar det också :)

Annars denna tisdag händer det inte så mycket, jag o Maja tar det piano här hemma och jag försöker verkligen njuta till max av Majas bebistid.
Snart är hon ju stor och ska börja förskolan och jag ska tillbaka till jobbet.
Tur det är långt kvar tills dess än :)

Nej hörrni, klockan 10 ska vi vara på plats på öppna förskolan och Maja ska vara redo för massage.
Maja sover sin förmiddagstupplur och jag ska sätta på mig lite maskara och sätta upp håret så vi är helt redo att gå sen när hon vaknar :)

Vi hörs!
Kram 
S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar