tisdag 27 oktober 2015

Vallby...



Hej. Igen! 

Samma bilder fast med en annan text, varför kan man ju undra :)

Jo jag råkade radera inlägget jag skrev tidigare idag :)

Jag vet att jag skrev något i stil med att Maja sover sin förmiddagslur, Albin har redan hunnit ut, Emil sover fortfarande (klockan var väl sådär 11) och jag satt och läste nyste numret av Plaza.
Jag skrev också att jag tänkte ta barnen till Vallby Frilutfsmuseum och deras spökvandring bland maror, troll och andra läskigheter.

Dit åkte vi iallafall och gick deras spökvandring.
Jag trodde dock att det skulle vara riktiga människor, utklädda som skulle skrämmas lite lätt men det var det inte.
Det var endast lite sagor/folksägen etc från förr i tiden, inte så bara kanske men inte heller vad jag väntat mig.
Barnen var roade iallafall.
Det var ändå huvudsaken :)

Nu ska vi göra kväll här hemma.
Maja sover redan men jag ska göra Albin klar för sängen också och sedan tänker jag bänka mig i soffan framför Svenska Hollywoodfruar :)

Trevlig kväll! 
Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar