fredag 9 oktober 2015

Godmorgon fredag...




Hej hej och trevlig fredag!

Som ni ser så har affisherna fortfarande inte kommit upp på väggen ovanför soffan.
Har faktiskt inte ens tagit mig tid till att rama in dem, måste dock ta tag i det snarast då väggen ovanför soffan är ekande tom :)

Här ligger de fortfarande, i röret :-|
Och så här ser de ut för er som glömt, nästan så jag själv har glömt vad jag beställt ;)




Jag tycker de är lite läskigt att spika i väggen, jag är inte så bra på att få det rakt och när man ska ha tre tavlor på rad, vågrätt så vill jag gärna att det blir just rakt.
Vill inte chansa o göra fler hål väggen än nödvändigt så när jag väl tar tag i att sätta upp dem vill jag ha mycket tid till att mäta mm och mycket tid har jag inte gott om.
Ska försöka få hjälp av J nu i helgen till att få dem på plats :)

På tal om tid.
Tiden med lila Maja går så otroligt fort, jag njuter av varenda minut av hennes bebistid men trots att jag är med henne till 100% av hennes vakna tid försvinner dagarna i rekordfart, kanske dock för att jag just är med henne o leker med henne som dagarna rinner bort. 
Menar, tiden går ju fort när man har roligt sägs det och kul har vi verkligen, jag och den lilla prinsessan :)

Nej hörrni, nu startar vi dagen.
Maja och jag ska som vanligt handla lite gott till helgens myskvällar :)
Kram på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar