söndag 25 oktober 2015

Och så var det ju detta med flickkläder, igen...


Hur fina? 
Allt från Newbie.

Hej på er denna söndags morgon.
Här hemma lunkar vi på och startar dagen långsamt. 
Maja och jag klev dock upp redan vid halv sju (när jag kom på att det i natt blev vintertid visade klockarna istället 05.30, snark.)

Idag tänkte jag att vi skulle ta en trip till Erikslund shoppingcenter. 
Jag tänkte att vi skulle gå och strosa och sedan kanske äta en god lunch ute, får barnen bestämma blir det väl McDonalds eller någon annan känd hamburgerkedja. 
Får jag bestämma  blir det sushi, vi får helt enkelt se.
Äta ute ska vi oavsett för jag har ingen inspiration alls vad det gäller mat idag.

Nu ska jag nog väcka familjen, klockan är ju ändå 09 (egentligen 10 om man ser det från vår "gamla" tid) och de kan ju inte sova bort hela dagen, eller hur?!

Ha en fin dag nu.
Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar