fredag 23 oktober 2015

Godmorgon från Albins rum...


Godmorgon på er!

Fredag idag, det har väl inte undgått någon kan jag tro :)

Bjuder på en bild från Albins lilla rum denna härliga morgon.

Idag ska Maja och jag ta oss ner på stan, vi ska köpa på oss lite mera pynt till dopet.
Rosa o vita ballonger samt helium står bl.a på inköpslistan :)

Nu hör jag att hon börjar vakna, jag skriver ju som vanligt till er när hon sover :)

Nu blir det lite mys innan vi far iväg, vill inte lägga henne helt nyvaken i vagnen, vill att hon ska få vakna till ordentligt först.

Vi får höras imorgon igen, och förresten, affisherna som jag köpte för hur länge sen som helst sks äntligen få komma upp på väggen, idag! 
Spikarna sitter redan i väggen så de är bara att hänga upp dem nu, ska visa er imorgon hur det blev :)

Ha det bäst nu så hörs vi.
Trevlig helg! 
Massa kramar 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar