tisdag 20 oktober 2015

Ljus, ljus och lite mera ljus...


Hej på er!
Det blev en liten bloggpaus nu över helgen.
Tiden har funnits men jag har haft jätteont i magen nu i några dagar och igår eftermiddag, till råga på allt började jag må illa och blev tvungen att ringa hem J från jobbet.
Var så rädd att det skulle vara magsjuka och att den lilla prinsessan skulle bli smittad.

Idag känns det bättre, vet inte var illamåendet ifrån.
Skönt iallafall att det gav med sig och imorse vaknade jag frisk, utan magont eller illamående, så skönt :)

Detta med lampor och ljus förresten, jag tycker aldrig att man kan få för mycket belysning varesig inomhus eller utomhus och nu när kvällarna blir mörkare och mörkare så har jag och J investerat i lite ny utomhusbelysning.

Visst blev det bra?!
Jag hade tänkt mig spottar, infällda i takfoten men detta blev bättre. 
Mycket bättre faktiskt :)

Idag väntar ett besök på BVC, mätning och vägning står på agendan.

Nu börjar nog den lilla prinsessan vakna tror jag, det knorras lite inifrån den lilla barnkammaren så jag måste gå och hämta henne, jag skriver ju som vanligt till er när hon sover :)

Vi höras imorgon igen.
Kram
S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar