torsdag 21 januari 2016

En förskyld bebis och en inställt torsdag...


Tittut, bilden är taget för någon dag sedan när M var pigg och kry, idag är hon inte fullt såhär glad.

Godmorgon!

Idag får vi tillbringa dagen hemma, det är ju bebisträff-som varje torsdag men Maja har blivit förskyld och har hostat jättemycket nu på morgonen så jag valde att hålla henne hemma.
Hade flera ärenden nere på stan som jag skulle ta tag i efter bebisträffen men det får vänta, Maja får bli frisk i lugn o ro innan jag drar iväg med henne någonstans.

Idag tänkte jag iallafall passa på att hänga in allt i de nya garderoberna, får passa på nu när M sover :)

Vi får höras imorgon igen, jag måste passa på att få någonting gjort nu när lilltjejen sover för när hon är vaken vill hon bara bli buren-inte lätt att göra något då :)

Ta hand om er.
Vi hörs!

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar