fredag 22 januari 2016

Första tavlan är på plats...



Första tavlan sitter där den ska i vårt sprillans nya sovrum :)

Hej hej!
Fredag idag-vet att ni vet det :)
Bästa dagen!

Denna helg står hockey på schemat- på söndag är det poolspel i Arboga, pust-det är ju sååå kallt, nästan för kallt men det är bara att ställa upp-A älskar hockey och det är en av mina plikter (som hans mamma) gentemot honom att engagera mig o ställa upp :)

Idag är Maja och jag bjudna hem till hennes vän E.
Maja är lite bättre idag, inte lika hängig, frågan är om hon tillräckligt kry för massa bus med bästa vännen.
Jag tänkte att hon skulle få sova förmiddag här hemma i lugn o ro så får vi se efter det. 
Just nu är hon jättebusig, ligger i soffan brevid mig o brottas men en stor kudde <3

Trevlig helg!
Vi hörs såklart snart igen.
Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar