måndag 11 januari 2016

Smarrig kvällsmat och tillbaka till vardagen...



Gårdags kvällsmat, tacopizza toppad ned ruccola och körsbärstomater :)

Hej hej! 
Alltså detta med att gå upp på morgonen, snark.
Emil och Albin har ju varit lediga sedan den 21 december så mornarna har ju varit jättelugna, inga morgontrötta barn som jag måste få upp ur sängen o när jag lyckats med det återstår nästa utmaning: få i dem frukost.
De är inga frukostälskare mina killar men det är ju så viktigt (framförallt för deras humör) att de får i sig något iallafall.

Nu har de gått iväg och det är bara Maja o jag kvar här hemma, det snöar jättemycket och jag vet inte om jag har någon lust att gå ut alls idag, slutar det att snöa så tar jag nog med den lilla tjejen ut en vända så hon får känna på snön men när det snöar såhär mycket blir vi bara blöta och kalla. 

Nu ska jag passa på att förbereda lite lunch till mig och M.
Ha en fin dag-vi hörs!

Kram 
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar