söndag 31 januari 2016

Hejdå januari...


Januari bjöd på renovering av sovrum, nya vårskor och massa mys framför brasan när termometern visade minus 22 grader utomhus...


Lilla M blev 6 månader, lärde sig att klappa händerna, lärde sig att vinka och såklart hann hon med en massa bus med vännerna E och W <3

Hej hej på er och hejdå säger vi till denna januarimånad som gått så fort, tänk att det redan är februari imorgon-inte mig emot dock för jag längtar sååå till våren och sommaren.

Idag är det ju söndag och vi har inga planer alls, J ska åka och ta reda på (läs stycka) ett rådjur som han sköt tidigare i veckan, jag stannar hemma-tycker sånt är lite läskigt faktiskt.

Just nu sover lilla M men när hon vaknar så kanske jag tar en tripp till Erikslunds shoppingcenter, lilla M växer så det knakar och skulle bl.a behöva en ny fleeceoverall. 
Vi får se om jag åker dit idag eller inte-kanske är mindre folk imorgon då det är jobbdag för de flesta.

Ha en fin söndag nu så hörs vi snart igen, såklart.

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar