måndag 4 januari 2016

Ny matta?



Hej hej! 
Nu är jag mitt uppe i allt detta med nya golv och hurvida vi ska ha mattor eller inte.

Vad tycker ni om dessa?
Jag har lite beslutsångest.
När vi byter ut golvet i vardagsrummet så ska vi köpa en ny matta (om vi nu ska ha någon), men vilken ska vi isåfall ha?
Det blir dock lite tomt utan en matta i vardagsrummet så jag tror bestämt att det kommer ligga en fin liten matta där iallafall under bordet, men det är så svårt.
Vet inte om jag vill ha en ljus eller en mörkare, just nu lutar det åt mattan längst ner till höger-tror den skulle bryta av fint mot den ljusa soffan :)

Är också i valet och kvalet om jag ska ha en matta i vårt sovrum eller inte.
Det blir ju hursomhelst mysigare med en matta men jag vet inte.
(Jag har ju dock lite tid på mig, vi har ju inte ens börjat där inne än :)

Medans jag funderar vidare så önskar jag er andra en bra dag.

Vi hörs snart igen.
Kram 
S  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar