fredag 1 januari 2016

Projekt sovrum fortsättning...





Hej hej! 
Hoppas ni mår bra och att ni hade en fin nyårsafton.
Vi firade med våra vänner F och J, det bjöds på god mat och fantastiskt sällskap-underbart.

Projekt sovrum var det ju också.
Faktum är att jag redan klickat hem lite inredning till vårt blivande nya sovrum.
Kommer ni ihåg den fina fjäderlampan som jag visade er häromdagen? 
Den från EOS, den florerar ju minst sagt runt på olika instagram konton och diverse inredningsbloggar så ni vet säkert vilken jag menar :)
Den e köpt!
Jag har även köpt en ny affich, en ram och en fin golvvas.
Kvar att köpa är golvet och ett gäng garderober.
Ser ni kronhjorten förresten?
Jag tänkte att J kunde skjuta en sådan så jag kan få en fin trofé för just en trofé av en fin kronhjort skulle bli pricken över i:et där inne ;)
Det e bara den kvar i inredningsväg :)

Färgen i sovrummet kommer bli, håll i er:
Vit.
Just nu har vi en vit fondvägg och resten café latte, jag har trivts jättebra med de färgvalen men nu när vi ska göra om ska jag försöka få till en helt annan känsla där inne gentemot idag så helvitt kommer bli kanon :)

Nu är det bara att sätta igång.
J är dock på jaktresa i dagarna tre men så fort han kommer hem så börjar vi.

Längtar tills det är klart, ni ska såklart få se före och efter bilder :)

Nej hörrni, Maja sover och jag ska rensa vidare inne i sovrummet och börja tömma det på saker.
Ha en fin dag.
Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar