måndag 25 januari 2016

Nu är vi klara...

Nuså :)






Sänglampan köpte jag först i svart men jag bytte den till en vit, tyckte den gjorde sig bättre i just vit här inne.
Taklampan ska upp nu i veckan oclså, ni vet den där fjuniga fina fjäderlampan :)

Hej hej! 
Vi har haft fullt upp den senare tiden med att måla väggar, lägga golv och bygga garderober och samtidigt mata och ta hand om tre barn :)

På tal om garderober, de har fått byta plats och står nu där huvudändan till sängen stod, vi har även köpt flera, större och högre sektioner så J och jag kan ha våra kläder där, slipper vi springa in i lilla M:s rum så fort vi ska byta om.
Hon blir ju bara större och större också så hennes kläder måste ju få plats samt även alla hennes leksaker.
Nu har hon en hel garderobsvägg i sitt rum, bara för sig själv och jag och J har en till oss i vårt rum :)


Är dock lite i valet och kvalet om jag ska ha en matta här inne eller inte, golvet är ju så fint. 
Jag tror jag skippar matta (ett tag iallafall) men å andra sidan är det mysigt att ha något varmt att sätta fötterna på när man kliver upp en kylig novembermorgon :)
Vi får helt enkelt se, jag kör utan matta ett tag nu framöver.

Nu ska jag fortsätta organisera alla mina kläder i våra nya garderober, och J-om du läser, tack för allt ditt slit, du är bäst och jag älskar dig till månen och tillbaka <3

Vi hörs såklart snart igen.
Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar