tisdag 5 maj 2015

Att rensa bland kläder...

Godmorgon! 
Idag regnar det, känner inte att gå utanför dörren alls. 
Tur att jag inte behöver det, möjligen måste jag ta mig till affären men har jag tur kanske J kan stanna där på vägen hem :)

Jag passar på att fortsätta rensa här hemma.
Eftersom extrarummet även var min WIC måste jag sortera och ändra om i alla garderober, menar nu måste jag dela rummet med lilla bebisen, inte mig emot dock :)


Det har blivit 4 stycken fulla påsar med kläder, 2 st påsar som ska få helt nya hem men 2 av påsarna med kläder får flytta till min syster, känner inte för att göra mig av med vissa plagg helt (fast jag inte använt de på länge, länge) men ger jag bort plaggen till syster kan jag ju alltid låna tillbaka de blusar/tröjor etc jag kanske kommer sakna ;)
Smart va?!

Nu tar vi tag i denna dag.
Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar