torsdag 21 maj 2015

Ljuset är tillbaka...

Godmorgon! 
Idag skiner solen, jippi.
Hoppas vädret håller i sig nu, klockan är bara 09 och vardagsrummet badar redan i sol, se så härligt! 


Bjuder på en lätt grynig bild från vardagsrummet... :)

Nu ska jag ta tag i trädgården, tänkte sätta ner mina fröer jag köpt och rensa diverse ogräs, att rensa bland ogräs är verkligen hur tråkigt som helst men det måste göras och jag blir alltid så glad när det är gjort.
Ogillar starkt maskrosor, tistlar mm. Fy.

Idag väntar även ett besök hos bm, ett rutinbesök med bl.a mätning av magen :)
Jag har hittills haft jättebra värden och har to.m sluppit järntabletterna som jag under mina två andra graviditeter ätit från ca vecka 20, så skönt att slippa. 
Håll tummarna att allt ser lika bra ut denna gång :)

Nu blir det frukost framför tv:n innan dagens planer sätts i bruk :)

Må så gott denna torsdag.
På återseende! 

Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar