måndag 18 maj 2015

Färga eller inte?

Godmorgon! 
Vet ni, jag tänkte på att det skulle vara dags, att bli sådär mörk igen.

Jag har låtit håret vila ända sedan jag plussade på graviditetstestet men nu känner jag att det är på tiden, att färga och klippa.

(Klippt håret har jag förvisso gjort regelbundet under hela graviditeten, med klippt menar jag kapat de slitna topparna bara.)

Håret just nu: 


Har dock hört att graviditetshormoner etc kan göra så att håret blir missfärgat, att resultatet inte blir som man tänkt.

Det kanske skulle vara bättre att vänta ett tag med att färga tills bebisen kommit, fast då är det ju och andra sidan andra hormoner i rullning.
(Amning mm.)

Nu blev jag lite kluven.

Dagens to do får bli att ringa frisören och rådfråga :)

Medans jag funderar vidare så önskar jag er andra en jättebra dag.

Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar