lördag 2 maj 2015

Tjuvtitt...

Hej på er! 
Hoppas ni mår bra.

Idag kommer min syster med familj hit på em på fika och för att umgås :)
Mysigt! 

Albin har ju även sitt kompiskalas idag och han har frågat sedan klockan 09 hur många timmar det är kvar tills klockan är 13, som han längtar :)

Tänkte bjuda på en tjuvtitt in i Emils rum, det är nästan klart, bara ett skrivbord som saknas.
Vi skippade idén med sängbord eftersom det ska stå ett långt skrivbord längs en hel vägg och då försvinner rätt mycket av förvaringen han har idag så vi löste det helt enkelt med svarta läderboxar som får stå brevid sängen.
(Köpta på Rusta.)

I boxarna har han bl.a kepsar, fiskegrejer mobilladdare och annat smått o gott.
Det får fungera lite som ett sängbord på kvällen när locket stängt :)

Fler bilder kommer på rummet när även skrivbordet och annat småfix är på plats.
Jag har även beställt två prints från Moderna Museet som jag tänkte ska sitta ovanför skrivbordet.

Måste erkänna att det är rätt kul att få göra om, och denna gång var det på sonens initiativ. Jag har dock haft vissa agg mot hans rum ett tag av vissa anledningar. Läs: han drog runt möbler själv därinne och inga ord i världen kan beskriva hur opraktiskt och konstigt hans rum blev och såg ut av hans egna "drag" därinne.
Jag blev på dåligt humör bara av att titta in där.
Löjligt egentligen :)

Nu har vi iallafall planerat och bestämt tillsammans och nu är vi nöjda, både jag och den lilla soon to be 13 åringen ;)



En liten tjuvtitt på sovdelen :)

Nu måste jag fixa det sista inför Albins kalas.

På återseende! 

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar