onsdag 13 maj 2015

Godmorgon från vardagsrummet...

Gomorron! 
Igår höll jag mig inne hela dagen, det blåste verkligen jättemycket ute så det kanske inte var en dröm jag vaknade av ändå utan taket kanske verkligen höll på att blåsa av :)

Jag känner verkligen ett stort behov av att pyssla, städa, fixa och dona här hemma just nu, det sägs ju att gravida, just i slutet av graviditeten har ett behov att just boa.
Det är nog det jag gör :)

Igår dammade jag av hela vardagsrummet, rollern åkte över soffan, kuddarna puffades till och plädarna vi haft i soffan under vinterns kalla kvällar åkte väck.. 






Städat var det här :)

Idag är det sista jobbardagen/skoldagen för de flesta denna vecka, imorgon är det ju som bekant Kristi himmelsfärdsdag och på fredag en skön klämdag.
Härligt med kortvecka och långhelg :)

Nu ska jag ta tag i denna dag, vårt sovrum står bl.a på tur på "städlistan" :)
Kram på er! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar