måndag 4 maj 2015

Lite nytt...

Hej på er! 

Nu är långhelgen över och vi är åter inne i jobb och skola rutiner, eller jag är ju bara hemma men det är vardag för mig med.
Jag måste ställa klockan som alla andra, inte för min egen skull utan för att barnen ska iväg till skolan och jag vill försäkra mig om att de äter en ordentlig frukost. (Vilket de aldrig gör, en skål med yoghurt och en macka får jag tvinga i dem, mina barn är inga frukostälskare direkt.)

Jag har hittat det perfekta läppglanset förresten, det kommer från IsaDora.
Det kommer bli en klar sommarfavorit, det känner jag på mig :)

Detta lack även det från IsaDora som också är nytt kommer förmodligen också bli en favorit nu i sommar, (Jag har ju alltid Mavala i färgen Los Angeles annars.)

No 14, coral Glow, läppglans.

No 756, Coral Reef, nagellack.


Framtida favoriter? 
Jag tror det :)

Ett annat lack jag måste tipsa om är Seche Vite, det är ett överlack som torkar blixtsnabbt och gör så dina naglar ser nymålade ut längre.

Spring o köp! 

Idag väntar ett besök hos barnmorskan klockan 13. 
Bäst att jag börjar klä på mig o gör mig redo att åka så jag inte blir sen, har lite ärenden på stan att hinna med innan besöket också.

Må så gott!
Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar