torsdag 7 maj 2015

Magnum pink raspberry...

Spring o köp! 


Magnum pink raspberry :)

Godmorgon på er! 

I förrgår när jag var och handlade var jag bara tvungen att köpa nya Magnum Pink, wow. 
Den var supergod, hade lätt kunna ätit två ;)

Idag blir det förövrigt en dag hemma för min del, jag har ont i ryggen, ont i fogarna och känner mig tung och otymplig. 
Skulle egentligen förbi jobbet en sväng och lämna nycklar och fixa med lite annat men just idag är ryggen inge kul att leva med så jag får blir hemma.

Jag älskar redan det lilla livet i magen men känner mig så trött på att vara gravid nu, jag kan knappt böja mig ner utan att ramla framåt.
Hoppas, hoppas de sista fem veckorna som är kvar nu går fort ❤️

Nu blir det soffhäng för min del, idag igen.
Kommer dock byta ut soffan mot solstolen om solen fortsätter skina :)
Ha en jättebra dag ni andra.

Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar