fredag 29 maj 2015

Veckans bästa dag...

Jag och magen i vecka 38. Heja, heja :)


En lite lätt suddig mobilbild :)

Idag är det fredag, veckans bästa dag!
Barnen är i skolan och maken jobbar, som vilken annan vardag som helst.

Jag har inga planer alls för denna dag, känns skönt.
Jag och magen ska nog slöa i soffan, det får nog bli så :)
Skönt med såna dagar också, speciellt nu i slutet av graviditeten då mina fötter och vader har samlat såå mycket vätska att det gör ont att både stå och gå.
Det känns som tusen nålar i benen och ibland känns det som jag (på riktigt) ska ramla omkull,
Så var det inte när jag väntade E och A så denna känsla är helt ny, och faktiskt riktigt obehaglig :(

Nog klagat.
Trevlig fredag på er förresten, och trevlig början på helgen :)

På återseende.

Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar