onsdag 20 maj 2015

Lite nytt...

Hallå! 

När det bara regnar och regnar och jag är ledig och ensam hemma får jag alltid sånt sug på att göra om någonstans här hemma.
Sovrummet åkte på en mini makeover igår, gick ju inte alls att vara ute o fixa i trädgården som jag tänkt, det regnade här hemma från morgon till kväll.

Jag var en snabbis ner till stan och köpte bla nya kuddar och nya örngott, helvita och fräscha och två nya från Beach House.



Kände att jag ville göra om lite i just sängen.
Har haft Lexington örngotten jättelänge, älskar dom men kände för en förändring.

Är ni på jakt efter nya sängkläder så rekommenderar jag verkligen påslakan och örngott från Beach House, de är gjorda i 100% bomullsjersey och är verkligen sååå mjuka och sköna.
Finns att köpas på bla Sleepo.se

Renbäddat var det här:




Nu får vi se vad denna dag bestämmer sig för att bjuda på för väder, just nu är det uppehåll men det känns som regnet kommer när som helst.

Blir nog en hemma/innedag, känner att min rygg och mina fogar vill vila i soffan idag, igår var jag dessutom och storhandlade och bara råkade köpa lite choklad som jag nu tänkte smygäta medans maken jobbar och barnen är i skolan ;)

Kram på er.
S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar