fredag 15 maj 2015

New in, till det lilla barnrummet..,

Hej hej denna klämdag! 

Titta, vad fina förvaringspåsar.
Jag tycker de är urgulliga. 
Var bara tvungen att köpa de, kunde liksom inte stå emot :)

I dessa kan vi förvara diverse leksaker, när den tiden kommer :)



De kommer från Pärlis.se.

Bebisrummet är inte färdigt i övrigt för fem öre, känner dock ingen panik än så länge då lillebror/lillasyster kommer sova inne hos oss den första tiden.
Rummet är rensat på saker mm så egentligen är det bara den "stora" spjälsängen som ska monteras ihop samt klädställningen men jag behöver J:s hjälp och det har varit så mycket med huset och trädgården samt träningar och fotbollsmatcher nu varje helg så vi har inte hunnit med.

Vi har ju iallafall fått ihop den lilla spjälsängen och ställt den på plats :)

Nej hörrni, nu tycker jag vi sparkar igång denna dag.
Jag ska planera lite för ett mom to be afternoon tea party som äger rum på söndag den 24 maj. 
Vi är ett gäng tjejer som ska få barn i juni, juli, augusti som ska ses. Jätteskoj.
Det är andra gången vi träffas nu och jag har i uppgift att ordna med tårta och småkakor.
Måste leta recept (glutenfritt) och bege mig till affären och ordna så jag har alla ingredienser till bakningen hemma.

På återseende.
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar