söndag 17 maj 2015

Sommarminnen..,

Godmorgon på er denna söndag.

Hoppas ni mår bra och har haft en skön långhelg.

Tittar tillbaka på bilder jag tagit med mobilen förra sommaren, hur underbart ser det inte ut? 

Denna sommar (2014) var vi i Helsingborg, min morbror med familj bor där nere och jag älskar staden. 
De har dessutom två barn som är jämngamla med Emil och Albin och även fast vi ses rätt sällan så hittar de alltid varandra rätt så fort.

Vi är bjudna på sommarfest där nere iår, hela släkten på min sida är bjudna.
Nu vet vi ju inte exakt när vårt tredje lilla barn bestämmer sig för att komma till världen men jag hoppas verkligen jag inte går över tiden för då finns det en chans att vi åker ner.
Menar, om bebisen bara är någon dag gammal vill jag inte åka, det tar ju sådär 6-7 timmar bara att bila ner plus att jag vill lära känna det lilla livet först innan vi drar iväg någonstans.

Bestämmer sig bebisen för att komma "när den ska" så hinner h*n bli sådär 4-5 veckor när festen är planerad och då skulle jag kunde tänka mig att åka :)

Vill inget hellre än att bila ner till dom men det lilla nya livet måste få gå före.
Blir det så att vi inte åker så är jag dock säker på att de kommer till oss, iallafall någongång under sommaren för att hälsa på den lilla bebisen, och oss :)




Hoppas vi kan åka :)

Nu dags för frukost.

Må så gott.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar