torsdag 23 april 2015

Ännu ett inlägg om sol och vår baksida...

Hej på er, igår skulle jag ju ha fixat och rensat i det blivande barnrummet, det blev inte av.
Vädret var så underbart att jag fick dåligt samvete av att bara vara inne så jag slog mig ner i solstolen istället.

Senare under fm ringde jag hit mamma, tänkte att hon kunde komma o njuta av solen hon också om hon inte hade andra planer för dagen. 
Hon kom och vi lunchade, solade och hade en mysig fm/em tillsammans :)


Fixandet där ute har börjat, allt e på sin plats, altanmöbler, solstolar och olivträd.
Nu är det bara plåtarna på poolen kvar sen är det sommar på vår baksida.
(Kolla in korgarna, kommer ni ihåg att jag visade en beställning jag gjort från bla. HM Home.
Jag visar er vad som mer låg i paketet i ett annat inlägg.)

Må så gott denna torsdag.
Kram 
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar