måndag 13 april 2015

Hej igen!

Vet ni, det är något fel med bloggen.
Inlägget jag gjorde imorse visas som om jag skulle gjort det igår, söndag.
Det har säkert med tidsinställningen att göra för jag ser att klockslagen när jag gjort inläggen visar helt fel :)

Kommentarerna och kommentarsfältet ser också skumt ut.
Får kolla på det sen :)

Hur som helst, tänkte dela med mig av ett DIY tips. 
En lampa som jag gjort själv som sitter i det blivande barnrummet.

Kolla, visst blev den fin? 
(Det var dock ett tag sedan jag gjorde den men jag har fått så mycket frågor kring lampan så jag tänkte dela med mig av hur jag gjorde.)

Du behöver: 
• En vanlig enkel rislampa, jag köpte min från Ikea.
• Bullformar, jag körde på små enkla helvita som jag köpte på Ica.
• Lim, jag körde med limpistol.

Gör såhär:
• Veckla ut rislsmpan.
• Forma bullformarna som en strut.
• Limma fast dem tätt ihop med varandra.
Klar! 

Det färdiga resultatet.


Lycka Till! 

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar