lördag 25 april 2015

Tonårsrum...

Igår var jag och min syster på shoppingtur, det blev lite nytt från HM (till mig) en madrass till vår nya lilla familjemedlem som kommer snart, lite lunch och en fika :)

Min nya och troligtvis framtida favvoväska fick följa med :)


Min alldeles egna Chanel Boy Bag :)
Materiell superlycka!!

Vi åt frozen yoghurt från Chillbox, riktigt gott :)

Nu väntar ytterligare ett besök på bl.a det blå/gula varuhuset då Emil 12 år har fått för sig att hans rum är det barnsligaste rummet någonsin, pust. 
Typiskt.
Han fyller ju 13 nu i juli så det är väl bara att acceptera att jag kommer få mindre och mindre att säga till om gällande inredning etc där inne.

Jaja, mot stan så får vi väl se vad herrn tänkt sig.

Må så gott denna lördag.
På återseende.
Kram 
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar