fredag 24 april 2015

Lite nytt...

Godmorgon! 
Igår tog jag tag i det blivande barnrummet.
Jag sorterade, rensade och stuvade runt lite där inne.
I helgen måste dock J hjälpa mig med möblerna som är alldeles för tunga för mig att släpa runt själv.

Idag väntar ett besök på Ikea, behöver bl.a en madrass till den lilla spjälsängen som ska stå inne i vårt sovrum, och små handdukar till skötbordet men efter de inköpen känner jag mig färdig, då har vi det vi behöver för lillebrors/lillasysters ankomst :)
Jag måste också förbi mataffären idag  för att handla lite gott nu till helgen, såklart.


Härligt väder idag också, underbart! 


Och så några nya kuddar från Lexington, också underbart. 
Materiell lycka! 

Nuså kickar vi igång denna dag. Denna fina fredag.

Massa kramar!
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar