fredag 17 april 2015

Äntligen helg...

Barnen är ivägskickade till skolan och jag har precis ätit frukost och startat en maskin med tvätt.
Här hemma regnar det, verkligen ösregnar.
Hoppas vädret blir bättre nu till lördag och söndag då vi alla är lediga tillsammans.

Här om dagen fick jag ett sms av Blomsterlandet om att de säljer olivträd för halva priset denna helg, jag tänkte passa på att köpa ett till framsidan.
Jag verkligen älskar olivträd, har fem stycken som jag har på baksidan vid poolen.
(Har lyckats hålla liv i dem även under vintern och har haft dem i tre år nu. Lycka!)



Kärlek till ett träd :)

Nu ska jag ta mig ur morgonrocken, klä på mig och ta mig till Blomsterlandet.

Trevlig fredag! 


(Denna bild tog jag för någon vecka sedan och la ut på instagram men jag kände att den kunde få göra en repris här på bloggen.)

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar