torsdag 30 april 2015

Tvätta, planera och fira Valborg...

Hej på er denna Valborgsmässoafton :)

Idag ska jag luncha med en kär vän och sedan förbi jobbet en snabbis.
I em/kväll sen väntar majbrasan och middag med familjen.
Vi slår inte på stort i år och bjuder över vänner eller liknande utan äter nåt gott här hemma, bara J jag och barnen.
Jag mår ju som jag mår med ond rygg och sammandragningar, mm, ja ni vet så jag tänkte att vi firar Valborg hemma själva.
Tanken är att vi äter nå gott och sedan ta oss ner till brasan så får barnen titta på elden och kanske snurra lite på chokladhjulet :)

Vet ni vad jag annars kom och tänka på igår kväll? 
Jo detta med att packa BB väskan.
Har inte haft en tänkte på det men just igår kväll slog det mig att det kanske är dags att börja tvätta upp de små bebiskläderna och börja fundera på vad vi behöver ta med för att vårt tredje lilla barn ska ha något att ha på sig under iallafall hemfärden och när vi väl kommer hem sen :)

Väskorna jag tänkt ta med är framplockade och några bebisplagg hänger på tork i tvättstugan, nu är det nära :)

Till mig packar jag det nödvändigaste.
Byxor och 2 tröjor, en kofta och inomhus ballerinas.
Hygienartiklar och en amningsbh.
Det får räcka :)



En Skip Hop, Dash Deluxe är inköpt till bebis.
I denna fina skötväska tänkte jag packa ner några nappar, blöjor, kläder till bebis, kofta, mössa och sockor att åka hem i samt en liten filt.
Tror det räcker :)

Ha nu en riktig bra dag och en trevlig Valborgsmässoafton så hörs vi snart igen.

Kram 
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar