fredag 10 april 2015

Godmorgon fredag...

Och godmorgon från vardagsrummet.

Denna fredag har vi inga planer, min rygg värker, likaså min höft, jag har sovit jättedåligt och vaknat varje gång jag behövt vända mig. (Som jag förvisso gör varje natt.)
Jag måste ha sovit för länge på höger sida för den sidan och höger höft gör extra ont idag.
Nog klagat, tur att den lilla bebisen snart är här ❤️


Bjuder på en bild från vardagsrummet. 
Det är just där inne vi utan tvekan tillbringar mest tid, iallafall under höst och vinterhalvåret och det är där inne jag kommer tillbringa den största delen denna fredag, i soffan läsande en hel drös med tidningar jag inte hunnit med än.

Nu tar vi vara på denna fredag tycker jag, väderappen SMHI "säger" att det kan bli strålande sol och upp till 14 grader här hos oss idag, underbart. 
Blir det så flyttar jag nog ut till solstolen med alla olästa magasin istället :)

Ha den bästa fredagen nu.
Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar