onsdag 29 april 2015

Drömfångare och ett paket...

Hej! 
Hörrni, kolla.
Jag satt och googlade på drömfångare och kom fram till att jag bara måste ha en, eller jag vill helst ha en i varje sovrum. Tror dock det blir svårt att få in en i Emils rum eftersom det är, enligt honom hans rum och det är han som ska bestämma hur det ska se ut. 
Nåväl, det är därför det rummet just nu genomgår en makeover :)

Men tänk er, vita väggar och en sån här härlig sak ovanför/jämte sängen.


(Pssssst, jag har redan gjort en beställning och väntar med spänning på paketet.) 
Dessa bilder, på drömfångarna är lånade från dreamydetails på instagram. Det är förövrigt därifrån jag gjort min beställning, gå in på instagram o kika ni också. 
De är jättefina :)

På tal om paket, det jag beställde från HM har kommit, det kom redan förra veckan men jag har inte hunnit med att visa upp det för er.
Nedan ser ni ett urplock på några av sakerna som kom hem :)


Nya vita fräscha badlakan till sommarens alla poolpartyn :)

Plastglas, perfekta för utomhusbruk då vi har plattor runt hela poolen samt i uterummet.

Skorna.
Mina fötter har blivit så svullna pga graviditeten så jag beställde dessa, (billiga skor 299kr) i en strolek större :)
Kändes inte kul att lägga ut massor av pengar på ett par skor jag sedan kanske inte kommer kunna ha :)

Fina korgar som ska få sin plats vid poolen, till bl.a badhandukarna :)

I paketet från HM låg även en svart och en vit kofta, perfekt att dra på sig till de lite kyligare sommarkvällarna :)

Vad händer annars idag då? 
Jag skulle egentligen förbi jobbet en sväng men Johan påminde mig om att det kommer några herrar och besiktar vår öppna spis mellan 11-14, jag sa okej till det förra veckan eftersom jag ändå bara är hemma, hade bara glömt att det var just idag :)
Aja, jobbet åker jag förbi imorgon och idag håller jag mig hemma. 

Ha en bra dag!

Kram på er.
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar