lördag 11 april 2015

Lite vårnytt...

Nu när våren står för dörren brukar jag alltid uppdatera min garderob, just denna vår känns det inte lika kul eftersom magen är jättestor och det känns som ingenting sitter riktigt bra.
(Är väl kanske inte så konstigt när man är gravid i v.31.)

Jag har iallafall investerat i 2 nya nagellack denna vår 2015 :)


Mavala, nr 74 Los Angeles är min favorit. 
Den använder jag jämt.
Scotch är ett vattenbaserat nagellack som jag änvänder nu när jag är gravid eftersom det är fritt från en del kemikalier som vissa säger inte är så bra att utsätta bebisen i magen för. 

Vad händer annars då denna lördag? 
Jo vi är bjudna till min mormor på mat och fika så jag behöver göra mig och barnen redo för avfärd, Johan är i Norge denna vecka så vi får helt enkelt klara oss utan honom. (Saknaden är stor och vi räknar dagarna tills han är hemma igen.)

Må så gott nu och ta hand om er.
Kram
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar