onsdag 22 april 2015

Vecka 33...

Hej och välkommen vecka 33, på onsdagar går jag ju in i en ny graviditetsvecka.
Helt otroligt vad fort tiden går och snart, snart vet vi vem du är där inne i magen ❤️

Vädret (för att även idag tjata om solen) är precis som igår strålande vilket jag tror gillas av alla.

Idag ska jag ge mig in i det blivande bebisrummet.
Jag känner att jag måste försöka sortera och ordna upp därinne. Allt som inte ska vara där måste hitta nya platser så förvandlingen från extrarum till mysig barnkammare kan fortsätta :)

I helgen tänkte jag bära ut möbler därifrån (behöver J:s hjälp) 
och börja ställa allt tillrätta, jag tror det kommer bli jättebra när allt är på plats :)
(Bilder kommer.)

Bäst att börja, det är mycket som ska sorteras upp och med min foglossning måste jag ta det försiktigt och lungt så jag inte blir sängliggandes hela em.

Må så gott hörrni.
Kram 


55 dagar kvar :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar