lördag 18 april 2015

HM...

Hej igen! 
Gjorde nyss en beställning från HM.
Tidigare idag fixade och donade jag lite på baksidan och i uterummet och då slog det mig att det skulle vara fint att ha några korgar där ute med handdukar i.
Ofta när vi badat, särskilt barnen vill de ha en handduk omkring sig på en gång :)

Här är lite av vad jag klickade hem :)



Korgar till handukarna...

Nya fräscha handdukar...

Plastglas. Perfekt till barnen då vi har plattor i hela uterummet samt runt poolen.

Ett par nya vita sneakers i en storlek större.
(Mina fötter är så svullna pga graviditeten och jag känner inte för att lägga massor med pengar på ett par skor som jag om 2 månader kanske inte kommer kunna ha.)
Dessa blir perfekta! 

Klick, klick, klick och köp! :)

När paketet landar i brevlådan förhoppningsvis nästa vecka ska ni få se allt uppackat :)

Hoppas ni har en underbar lördag, vi har strålande sol så jag tänkte sätta mig på baksidan i solen en stund.

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar